Nieuws

Nieuwsbericht 22 juli 202222-07-2022

Wilt u snel en gemakkelijk de beschikbaarheid opvragen van uw stembureaulocaties? Maak dan gebruik van de Self-Service - Stembureaulocaties. In de Self-Service beheren uw locaties hun aanmelding/gegevens en kunnen uw locaties aangeven of zij voldoen aan de wensen en eisen van uw gemeente. Dit bespaart niet alleen veel tijd; groot extra voordeel is dat al deze gegevens altijd actueel zijn. Wilt u meer informatie ontvangen over de mogelijkheden? Neem dan vrijblijvend contant met ons op.

Doorgeven van beschikbaarheid en controleren/corrigeren van gegevens
Nodig de contactpersonen van locaties die u eerder heeft ingezet uit om de beschikbaarheid van de locatie voor de komende verkiezingen door te geven. U kunt hierbij uw contactpersonen ook vragen de NAW-gegevens en/of de toegankelijkheidscriteria te controleren en waar nodig aan te passen. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om naar eigen wens en behoefte vragen toe te voegen en voor te leggen aan uw locaties.

Aanmelding van nieuwe stembureaulocaties
Op de aanmeldpagina kunnen vertegenwoordigers van locaties die nog niet eerder zijn ingezet als stembureau in uw gemeente een locatie aanmelden. De gegevens die zij invullen kunt u eenvoudig synchroniseren met Elektor. Invoerwerk en typfouten behoren hierdoor tot het verleden.

Dashboard
Via het dashboard heeft u direct zicht op de status van uw stembureaus.

Synchronisatie van gegevens
De Self-Service koppelt met Elektor. De informatie die de contactpersonen van uw stembureaus opgeven in de Self-Service kunt u hierdoor eenvoudig overnemen in Elektor.

Een abonnement op Elektor is niet noodzakelijk om gebruik te kunnen maken van de Self-Service - Stembureaulocaties.